واس خاطر چشات از همه چیم گذشتم حرومت لعنتی


دلم واست تنگ شده

دلتنگی

جیرجیرک به خرس گفت:دوستت دارم

اما خرس گفت:الان وقت خوابمه!

خرس به خواب زمستونی رفت و نمیدونست عمر جیرجیرک فقط ۳روزه

.

.

.

چرا غم میخوری ازترس مردن؟

مگر آنها که غم خوردن نمردن ؟

.

.

.

وقتی توی لحظه هام عشق تو رو کم میارم ، به دلم هزار و یک غم میارم ، توی چشمات خودمو گم میکنم ، آسمون دلمو نم میکنم ، پر بارون میشم از دیدن تو ، پر آرزو واسه چیدن تو ، گرچه داشتنت برام خیالیه ، بی تو اما زندگی چه خالیه…

.

.

.

یه روز یه جنگل بود که درخت نداشت.یه شکارچی بود که تفنگ نداشت.

یه تفنگ بود که فشنگ نداشت.بعد اون شکارچی با اون تفنگ که فشنگ نداشت

یه گوزن شکار کرد که شاخ نداشت گوزن را انداخت توی کیسه که ته نداشت

این داستان که نویسنده نداشت نویسنده هم اسم نداشت

هر چند این داستان سر و ته نداشت ولی ارزش سرکار گذاشتن رو که داشت…

.

.

.



همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری!

آره؟؟؟خوب به خودم میگفتی!!!

.

.

.

اینقدر دوستت دارم بشنوی خنده ات می گیره ،

تو نگام میکنی و دلم تو چشمات می میره ، اینقدر دوستت دارم

حوصلتو سر می برم ، نکنه یه روز بگی که دیگه دوستت ندارم…

‘دوستت دارم’

.

.

.

دلتنگی خیابان شلوغی است،که تو در میانه اش ایستاده باشی.

میبینی می آیند! میبینی می روند!و تو همچنان ایستاده باشی!

.

.

.

میدونی بازی روزگار چیه؟ این که تو چشم بزاری من قایم شم بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی.

.

.

.

او ضمیر مفرد غایب نیست او همه دنیای من است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس,عاشقانه,عشق,,ساعت 12:37 توسط اشکان| |


Power By: LoxBlog.Com