واس خاطر چشات از همه چیم گذشتم حرومت لعنتی


دلم واست تنگ شده

دلتنگی

چقــدر باید بگذرد
تا مـن در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد میشوم،
تنـــم نلــرزد…
بغضــم نگیــرد…

.

.

.

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…

.

.

.

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی

.

.

.

گاه کوچکم می بینی و گاه بزرگ…

نه کوچکم و نه بزرگ؛ خودت هستی که دور می شوی و نزدیک…

.

.

.

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی…
.

.

.

آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست

.

.

.

برهنه می آئیم ، برهنه می بوسیم ، برهنه می میریم
با این همه عریانی ، هنوز قلب هیچکس پیدا نیست

.

.

.

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته‌ای ،

از این آشفته‌ام که دیگر نمی‌توانم تو را باور کنم …

.

.

.

چشم هایم را به بیمارستان می برم…
نمی دانم چه مرگشان شده!
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…

.

.

.

نقاش نیستم ، ولی دلم برایت پر می کشد…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه ,اس ام اس,عاشقانه,عشق,,ساعت 12:33 توسط اشکان| |


Power By: LoxBlog.Com