واس خاطر چشات از همه چیم گذشتم حرومت لعنتی ارزو


دلم واست تنگ شده

دلتنگی

من در آستان چشمان تو

دلم را و تمام دلم را باختم

بی آن که بدانی و چه حقیرانه و مبهوت

به چشمانت خیره شدم که شاید...

راز نگاه گنگم را بفهمی

اما افسوس......

حالا که گاه گاهی

فرسنگها از من دورمی شوی

چه ملتمسانه

مردنم را آرزو می کنم

 



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت23:37---21 تير 1391
gooooooooooooooooooood.khaste nabashi

eshgi
ساعت1:15---1 تير 1391
به نام دو گل بهشت: يكي عشق ديگري سرنوشت....@..

slm dust aziz webe bahali dashti khub bud lezat bordam age mituni be kahkeshani ha bepeyvand montazeretam

زو بيايي ها

http://galaxy-kids.ir

انجمن كهكشاني ها.......زودددددددددد منتظرمااااااااااا


eshgi
ساعت0:48---1 تير 1391
به نام دو گل بهشت: يكي عشق ديگري سرنوشت....@..

slm dust aziz webe bahali dashti khub bud lezat bordam age mituni be kahkeshani ha bepeyvand montazeretam

زو بيايي ها

http://galaxy-kids.ir

انجمن كهكشاني ها.......زودددددددددد منتظرمااااااااااا


ن-ر
ساعت0:47---1 تير 1391
سلام .وب بیستی داری معلومه خیلی واسش زحمت کشیدی .امیدوارم هر روزت بهتر از دیروزت باشه ...به منم سر بزن

little girl
ساعت15:06---30 خرداد 1391
زندگی باید کرد...گاه با یک گل سرخ...گاه با یک دل تنگ...گاه باید رویید در پس این باران...گاه باید خندید بر غمی بی پایان...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,ساعت 2:0 توسط اشکان| |


Power By: LoxBlog.Com